Download knjige o UN dijeti

Knigu UN dijeta 90 dana možete skinuti ovdje u pdf formatu.

Broj komentara: 17:

Unknown kaže...

that's better :D

mariozzz kaže...

link za skidanje knjige je mrtav

labud kaže...

zasto nemogu da download-ujem knjigu,uopste neradi link,ajde neka neko sredi ovo!!!!!!!!!

slow-show kaže...

popravljeno!!

Tomislaw kaže...

Knjiga je veoma korisna. Međutim, kako sam uspio popraviti stanje sa kilogramima, da li netko ima link za preuzimanje drugog dijela - o drugih 90 dana - kako održavati željenu težinu? Ili barem uputiti o čemu se radi?

Zahvaljujem.

slow-show kaže...

Nisam uspio pronaći link za drugi dio knjige, ali ako netko ima neka ostavi u komentaru pa ću ubacit u glavni post. Hvala i sretno:)

Unknown kaže...

ne radil link, dal mi mi neko mogo poslati ako ima knjigu na mail leaa57@hotmail.com

Unknown kaže...

Neradi link..ako nije problem, moze li netko knjigu poslati na mail: simac.tomislav@gmail.com

Unaprijed hvala!

Unknown kaže...

Neradi link..ako nije problem, moze li netko knjigu poslati na mail: simac.tomislav@gmail.com

Unaprijed hvala!

majai kaže...

Link ne radi.. Moze li se negdje drugo postaviti? Ili neka druga lokacija? Hvala unaprijed

Aki kaže...

Link knjige nazalost ne radi 😯

Aki kaže...

Link knjige nazalost ne radi 😯

Unknown kaže...

Link knjige ne radi,da li bi neko mogao da mi posalje na mail? ljiljanalazarevic2@gmail.com

Unknown kaže...

Link knjige ne radi. Molim Vas ako možete poslati pdf na snjezana.ljubc01@gmail.com

Unknown kaže...

Pozdrav,moze li i meni jedan pdg knjige na mail dreamycrafts3@gmail.com

Unknown kaže...

I meni ako moze na nvojvodic77@gmail.com 😊

Marina13 kaže...

Link knjige ne funkcionira. Osobno sam imala knjigu ali ju ne mogu pronaci a htjela bi zapoceti s dijetom. Molim link knjige na mrnk13@gmail.com 😀