pitanja

ukoliko imate još pitanja postavite ih u komentaru, rado ću odgovoriti na njih..puno uspjeha vam želim:)

Broj komentara: 14:

Anonimno kaže...

a koliko je to uopce zdravo, svaki dan jesti samo jednu vrstu namirnica, pa onda jos nakon sto cijelog dana jedes samo voce, pit vodu cijeli dan i nista drugo? I kad smo vec kod strucnjaka, oni kazu i da nije dobro za organizam gubitak vise od 4 kg mjesecno.

slow-show kaže...

kod ove djete poanta je u promje ni metabolizma, tako da bi nakon dijete nermalna prehrana trebala biti dostatna za održavanje težine..naravno kao i svaka dijeta U dijeta nije idealan oblik prehrane niti najzdravija za organizam, ali opet ponavljam smatram da cilj dijete nije kao kod mnogih nezdravih dijeta ekspresan gubitak kilograma već uspostavljanje bržeg metabolizma..
p.s. da se razumijemo ja ne promoviram dijetu niti imam koristi od njenog promoviranja već samo pružam informacije...

Tiki kaže...

halo tyler! ja sam ovu djetu dobila iz splita a sad vidim ovde na internetu da se moze jest i riba sta bi meni bolje odgovaralo nego meso. moje pitanje je moze li biti svaka vrsta ribe i skampi ili to nije dozvoljeno?
hvala na informaciji.

ivanalea kaže...

mogu li se banane jesti za dorucak svih 90dana. hvala

saraaa kaže...

mozes jesti banane isko kao nije dopustano ali ja sam ih jela jer ne mogu nista drugo od voca jesti za dorucak

Mike kaže...

Ivana, banane možeš koristiti ali onda napravi minimalno pauzu od 3 sata do sledećeg obroka!

nikola kaže...

ja imam malih problema s tom dijetom... prvi dan jedem normalno meso... drugi dan rižu...treći tjesteninu s umakom od rajčice...i četvrti normalno voće.. ali nisam baš sigurna da je to najbolje..jer riža i tjestenina debljaju :/
šta drugo da jedem...pola tog ne volim :S

frizma kaže...

Da li je priprema hrane za proteinski dan dozvoljena praviti na ulju? Hvala !

slow-show kaže...

Je, ali naravno najzdravije je koristiti maslinovo ulje ako već koristite ulje, što vjerojatno već znate :) sretno!

Unknown kaže...

Pochela sam sa UN dijeti pre tri dana . Interesuje me , da li u mesto Pizze mogu jesti Pita sa sirom ?

Unknown kaže...
Autor je uklonio komentar.
Unknown kaže...

Da li sme da se pije neki alkohol ?

natali kaže...

Zanima me da li se na vocni dan smije jesti juha od rajcica

Unknown kaže...

Imam problem sa stitnom zlezdom tj.dijagnoza mi je Hasimoto tiroiditis. Interesuje me da li je bezbedno da krenem sa ovom dijetom? Ne zelim previse kg da izgubim,najvise 7-8kg. Ne bih je drzala svih 90dana,samo dok ne postignem cilj,a posle bih nastavila sa vocem za dorucak i redukovala bih ishranu. Cekam vas odgovor,unapred zahvalna